Saturday, January 7, 2012

Susah!


Pergh tajuk pun dah tahu susah kan. haha sengal aku ni,
sekarang ni aku sedang lalui saat2 susah aku.
Benda-benda yang tak terjangkau oleh pikiran aku
telah berlaku. wah hebat ayat aku. hehehe.

Aku tak tahu apa yang perlu aku lakukan. Aku perlukan
kekuatan dari semua kawan2 aku, family. Yes! i admit
memang aku lemah sangat sekarang. Hati pun tak kuat.
bimbang benda bukan-bukan akan berlaku.

Oh! please aku memang hargai apa yang berlaku kat aku
sekarang, sebab tak ramai akan di duga seperti aku. oh! ayat
aku macam aku ni insan terpilih lak. haha tapi ada aku kisah.
this is what i feel right now! its hard to me to get through all
of this. *nangis*

Setiap masa aku berdoa supaya keadaan ini akan pulih,
beri aku kekuatan untuk tempuhi semua ni. kawan2
sokonglah saya. haha macam pilihan raya lak kan. ni la jadinya
masa kt kolej dulu tak dapat jadi wakil. * mengarut*

Hati ku terbelah, chewah!. Akan aku tunggu hari tu.
hari bahagia aku. sekian! :)






tidak salah untuk berharap
ihsan: ucle G yg ohsem!







p/s: saya sedang berdiet sekarang. haha. *kecoh*
nana! :)

No comments:

Post a Comment