Wednesday, December 28, 2011

Ehem ini entry mengedik!



tanggal 25 disember yang lepas, adelah hari ulangtahun pertunangan aku.
kihkih rupanya dah setahun aku bertunang.
Bile majlis? mesti orang selalu tanya.
jawab aku. besok pun boleh kalau ada duit. hahaha.
Aku main - main je. InsyaAllah tahun depan, tu pon klu takde apa halangan.
Sebenarnya malas aku nak ceritapanjang.
korang layang jela gambar2 yang aku upload ni.





harusla tempel muka aku dulu.





muka serius mr f



ok. kita dah sampai.




haa nampak tak papan tanda tu? baca la sendiri






1st time ni pegang arnab






okey nak jugak. haha





akhir sekali mesti la muka kami.



Takde ape yang aku mintak cuma hubungan kami biarla kekal sampai ke
jinjang pelamin dan juga harap dia jodoh terakhir aku. Amin. Sampai sini
dah la. Bos aku dok ushar2 je meja aku dari tadi. Tak puas hati la tu.
HAHAHA gelak jahat. #kfine

4 comments:

  1. fuyooo!dh honeymoon dulu..hihi
    happY tgk member bhgia..smoga kekal bhgia slalU k...=)


    -Qaseika-

    ReplyDelete
  2. haha mana boleh honeymoon dulu weh.
    teringin nak pergi sini.
    rancangan tak dirancang.
    haha

    ReplyDelete
  3. moga kekal ke anak cucu bone ^_^ congrate. doakan aku jugak tau :)

    ReplyDelete
  4. mesti pesah. pakwe hensem kau tu.
    semoga dia dapat jaga kau lagi baik. :)

    ReplyDelete