Wednesday, July 6, 2011

Tengok orang kawen rase nak kawen jugak.


hai semua. lama tak update. haha gedik sangat. padahal kawan
aku dah update semalam.Nak dijadikan cite la kan. ahad minggu lepas
kami semua. (Geng Kenari) pergi kenduri kawen classmate kami
mase study kolej dulu. Aku excited nak pergi sebab nk jumpe
kawan2 aku. Yela lama betul tak jumpa dorang. Last jumpe masa konvo
tahun lepas. lama tak? (kira la sendiri).Lokasinye kat Taman Sri Andalas, Klang.
Sampai je kat Klang kami semua berkumpul dekat hospital.
Lepas tu teruskan perjalan. Boleh pulak sesat. Adoi! bertawaf jugak la
kami semua hahaha. Nasib baik aku ade bawa GPS.(bajet penyelamat).
Akhirnya sampai jugak kami kat rumah kawan kami ni.
Ape lagi sampai kat lokasi salam2 gan mak pengantin perempuan
terus cari makanan. haha dasar gelojoh.(sape tu?).
Lauk macam bese lauk orang kenduri. haha. Lepas makan semua
aktiviti yang sangat dinantikan kami semua. ape lagi bergambar la.
masing2 dah kuar kan kamera. Jadi, malas nak cerita banyak korang tengok
gambar kami yang perasan gedik. hahaha.

gadis-gadis yang kuat bergambar

haa ni masing2 control ayu

langsung tak ayu dah
erin dan fiesha

echa

astyka

aku dengan Mr 'F'

ni pelamin nye. cantik kan

pengantin perempuan tu la kawan kami


last picture. all the cutest girl. haha

p/s: nanti aku kawen datang ramai2 macam ni ye. ahaks!
-bone@nana-

3 comments:

  1. kau pun berjaya gak bone, tahniah. hahahaha

    ReplyDelete
  2. mana gambar akuh ngan jat? - _ -"

    ReplyDelete
  3. comelnye korang sume nih =)
    hahaha

    ~cha2~

    ReplyDelete