Wednesday, June 15, 2011

kami kawan sampai mati

Kami kawan sampai mati! Huish dahsyat pulak tajuk aku ni. hehe. tapi takpela. sebenarnya aku nak cakap yang aku rindu dengan korang sume. sape lagi kalau bukan GENG KENARI kan2. tengok balik gambar lame2 buatkan aku nak balik time kite belajar dulu. haha sengal kan. sebab kite time tu gila2. eh gila ke? nanti aku nak update gambar kita dari sem 1 sampai sem 7. haha tengok ade tak gelak. hahaha. saja je aku nk update blog ni. rasa macam dah bersawang betul. haha. ok2! aku tinggalkan korang gan gambar lama kita. ni pon aku curi kat fb as. hehe.
KAMI KAWAN SAMPAI MATI

post by : yana @ bone

p/s: tengok2! dulu aku kurus. sekarang je dah gemok sikit! sadis :(
erin: sowry beb aku teredit fb kau. hehe jangan marah ye :D

No comments:

Post a Comment